MyAmericanDream!<3

Mijn droom

Heeyheeyy allemaal!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, heb ik een droom. Mijn droom is om naar Amerika te gaan. En neee... niet zomaar naar Amerika, want dat is voor mij eigenlijk natuurlijk weer niet genoeg, want ja, ik heb alles natuurlijk het liefst zo groot en onvoorstelbaar mogelijk. Wat ik dus graag wil, is een jaar doorbrengen in een Amerikaanse familie en naar een high school gaan. Ik wil graag de cultuur van binnenuit leren kennen, en ik denk dat dit dan toch wel de perfecte manier is.

Nu heb ik me gisteren aangemeld bij travelactive voor een jaar Highschool!!!

Maarjaaa.. dit is natuurlijk niet 1,2,3 gedaan, want vandaag heb ik het aanmeldingspakket gekregen en pfoee, wat is dat een werk zeg! maar dat heb ik er natúúúrlijk wel voor over. Dus nu moet ik de komende dagen maar flink aan de slag gaan met het invullen van het pakket etc. (en natuurlijk moet ik ook huiswerk maken :P)

Ook moet ik binnenkort naar Arhnem voor een interview (in het engels) hierbij testen ze natuurlijk mijn engels, en ja.. verder zie ik vanzelf wat er gaat komen.

Ik hoop dus ontzettend dat mijn droom zal uitkomen en dat het allemaal goed komt, maar eerst maar eens zorgen dat ik word geaccepteerd.

Liefssss,

Esmee

Smile

Ps. Vergeten jullie niet dat je je mail kan invullen, als ik dan weer iets schrijf, krijgen jullie dat zo binnen en kunnen jullie het direct lezen ;)

Reacties

Reacties

oma jansen

Hallo meisje!
wat heb je dat leuk geschreven. Ik hoop voor jou, dat je droom uit kom, ookal heb ik hier wat moeite mee ;)
Kus oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active