MyAmericanDream!<3

homecoming

Bonjour friends and family from neverland,

En alweer is het 2 week geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven :o thanks to mama die vroeg wanneer er weer een nieuw verhaal zou komen. Gelukkig hebben jullie niet heel veel gemist, want in de week na dat ik mijn laatste blog heb ik eigenlijk niet erg veel bijzonders gedaan behalve naar school gaan. En ondanks dat het spiritweek was, merkte je daar niet zo veel van op mijn school dit jaar

Frown
hoe jammer? Juist dat leek mij super gaaf om te zien en te doen, maar niemand op mijn school deed daar aan mee, of nou ja.. misschien 1 of 2, maar dat was het dan ook wel, behalve vrijdag, want toen was het camelspirit, (jaa, camel, een kameel is onze mascotte hahahh) dus kleding met de school kleuren etc. maar dat was ook echt de enige dag.

Dus ik begin maar even bij afgelopen zaterdag, want toen kwam er weer wat meer actie in mijn leven, hahah. Ik had namelijk Homecoming!! Ik had er zo veel zin in, want het is toch wel echt even een amerikaans dingetje. Het was eerst een heel gedoe, want al mijn vriendinnen hadden een date waar mee ze naar hoco gingen, en ik niet, dus ik wou er niet in mijn eentje heen gaan en er een beetje bij staan als het 3e wiel aan de wagen. Dus vroeg ik een aantal andere vriendinnen van me, en die vonden het ook alleen maar leuk dat ik met hun mee ging, dus spraken we af om op school elkaar op te zoeken. Helaas dus geen foto’s voor die tijd, maar dat betekend niet dat ik minder fun heb gehad, want het was echt super leuk! Wat wel beeeetje balen was, was dat toen we in de rij stonden te wachten om school binnen te komen, het begon te regenen, dus kwamen we met nattig en pluizig haar lekker de school binnen. Toen ik eenmaal de rest had gevonden, kon de party beginnen. Nou.. toen ik het eerste liedje hoorde dacht ik.. nou dit word nog wat, dit liedje was wel 1000 jaar oud ofzo. Maar dat was opzich wel logisch, want het thema was throwback, vandaar al die oude liedjes. Het was wel even geniaal om te zien hoe die amerikanen hier dansen xD. Maar natuurlijk doe ik lekker mee, want hoe gekker, hoe beter en hoe meer fun! Om 11 uur was de dans afgelopen en werd iedereen opgehaald. Dus ging ik lekker naar huis, maar slapen lukte natuurlijk niet, want ik zat vol met energy.

Uiteindelijk ben ik toch heerlijk in slaap gevallen, maar de volgende ochtend mocht ik er al rond half 8 weer uit, want ik moest naar de kerk. Toen ik daar om 9 uur aankwam zaten we met de hele youthgroup lekker te gapen, want niemand had echt lang kunnen slapen door hoco. Maargoed, toch maar even het beste ervan maken. Toen dat allemaal afgelopen was, had ik mijn weekelijkse skype sessie met mijn lieve papa en anouk (mama kon er niet bij zijn, dus daar heb ik maandag lekker even mee geskyped).

Maandag had ik weer een lekker dagje school. En die avond ging ik naar club. Ik heb daar echt zoveel fun, de mensen daar zijn gewoon nog gekker dan ik, kan je je dat voorstellen?!??? Maargoed, dat is dus echt super gezellig en we doen echt leuke dingen. Na die tijd ben ik nog met een deel van hen naar wendy’s gegaan en daarna weer terug naar huis.

Verder was mijn schoolweek vrijwel normaal (voor mijn amerikaanse schoolleventje). En ik heb nu lekker FALLBREAK!!! (herfstvakantie.. voor de mensen die niet weten wat het is) dus een weekje geen school. En dat begint al goed, want vanavond heb ik een hoedown! Aangezien ik echt in het country gedeelte van amerika terecht ben gekomen, is dat iets wat ik ook echt graag wil meemaken. I’m soooo exited!

Laughing
ik ga gewoon leren linedancen etc. haha, ik heb er echt zin in en ben heel benieuwd.

See yahh!

Big kisses,

Esmée

Reacties

Reacties

marga

Leuk om te horen, dat je het naar je zin hebt in Amerika.
????????

Chantal

Aah ! Vet leuk!! Xx

oma

Wat gezellig allemaal! Leuk dat het goed naar je zin hebt!
En dat linedancen dat wil ik ook! Veel plezier daar en we horen weer van je lieverd! Groetjes en dikke kus van opa en oma! HVJ xxx

Marianne

Howdy Girl,

Goed te horen dat je t nog steeds zo goed naar de zin hebt! Straks word je nog cowgirl. ;) Have fun, geniet ervan! Groetjes XXX

Papa

Het blijft leuk om je verhalen te lezen. Het bruist van plezier en energie. Geweldig! Ga zo door schat. XXX papa. Love you!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active