MyAmericanDream!<3

whoeps.. echt veel te lang geleden

Heeeeyyy hallooo!!!

Ohhh.. jeeetjee.. Het is echt al weer veeeeel te lang geleden dat ik een blog heb geschreven, meer dan een maand geleden, vorig jaar zelfs

Surprised

Daar moest ik toch maar even verandering in brengen dacht ik zo. dus vandaar dat hier dan eindelijk weer eens een nieuwe blog van mij is.

tja.. als ik allemaal moet gaan vertellen wat ik heb gedaan in die tijd, zijn we met een week nog niet klaar met lezen, dus PROBEER ik het wel even kort te houden. (met de nadrukking op probeer, want jullie kennen mij.. erg kort kan het bij mij eigenlijk niet)

waar moet ik beginnen? volgens mij heb ik nog niet eens verteld hoe mijn kerst en oud en nieuwe was.

Kerst: was heel gezellig, met de familie wat eten en cadeautjes uitpakken, al was het (bij mijn gastfamilie) niet zo groot als ik het had verwacht, maar dat doet er niet toe, want het was ontzettend gezellig! :D

Oud&Nieuw: Booriinggg!! als je naar amerika gaat om oud en nieuw te vieren kan je beter thuis blijven, want dat is echt geen ene knetter aan. Ik zat heel leuk in mijn eentje op de bank om de ball drop in NYC te zien, mijn gastouders sliepen al en mijn gastzus was huiswerk aan het maken. Toen ik de volgende ochtend de woonkamer binnen kwam lopen riep ik enthausiast: HAPPY NEW YEAR! .. krijg ik als reactie.. ohja.. het is nieuw jaar, hahahahh, naja dat was dus niet erg bijzonder.

En wat heb ik verder nog gedaan.. oh ja, sneeuwdagen. Je krijgt hier (in kentucky) namelijk al vrij als er nog geen centimeter sneeuw ligt, heel bijzonder, maar natuurlijk geen probleem voor mij, want dan kan ik uitslapen. Daar keek ik opzich wel even van op. Dat ze hier zo snel vrij krijgen heeft vooral te maken met het "gevaar" op de wegen, hier zijn namelijk heel veel country roads, kleine zij weggetjes, en de schoolbus moet daar ook langs, dus dat kan dan nogal gevaarlijk zijn.

Ook is Marita nog een weekendje bij mij geweest, wat echt super gezellig was! (voor de mensen die het nog niet weten: Marita is ook een uitwisselingsstudent uit nederland, die ik heb leren kennen toen we nog in nederland waren) Echt je zal niet geloven hoe fijn het was om weer lekker nederlands te praten tegen iemand (in het echt). Dat was dus ook een geslaagd weekendje.

En dan skip ik de rest van de maand januari maar even en ga ik door naar afgelopen weekend. Ik had namelijk de nacht van vrijdag op zaterdag een lock-in bij de kerk. Dit hield in dat we de hele nacht van 8 uur s avonds tot 8 uur s ochtends wakker bleven en spellen gingen spelen etc. Eerst gingen we tot ongeveer 12/1 uur naar een plek waar je kon Go-karten, lazergamen, botsauto's een soort van 3D achtbaan achtig iets en nog veeeel meer. Dit was echt ontzettend leuk om te doen. Daarna gingen wij terug naar de kerk en gingen we daar allemaal spelletjes spelen en films kijken etc. etc. het was echt super gezellig allemaal, al was ik wel moe toen ik weer thuis kwam hahah.

Ook heb ik (zoals jullie waarschijnlijk al wel op facebook hebben gezien) de datum van mijn terugvlucht. Dat is nu dus helemaal zeker, als je dat nog niet had gezien.. 4 juni vertrek ik en dan ben ik op 5 juni weer terug in nederland!!!

Nou.. en dat was mijn verhaaltje van de dag dan weer

Smile

dat viel toch nog wel mee? de lengte van deze blog? haha

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden.

dikke kus van mij!

~live life the fullest because it only happens onces

Reacties

Reacties

Papa

En... Wat ik nog het leukst vind... We vliegen samen terug naar Nederland. We komen je straks zelf halen lieverd, want we willen zeker weten dat je weer terug komt ;-) We hebben er zin in! Dikke kus van papa.

Jolijn

Zo te lezen heb je het enorm naar je zin. Geniet ervan.. en wat lief dat je gezellig samen terugvliegt naar Nederland. . Ze kunnen vast niet wachten om je weer even te knuffelen. .
Tot snel...

Derry van Klinken

wat weer een leuk verhaal!!

oma

Hallo schat!
Wat weer leuk om te lezen wat je allemaal weer hebt meegemaakt. We kijken al uit naar juni dan kunnen we je eindelijk weer knuffelen. Maar tot die tijd geniet je nog maar lekker hoor! Heel veel liefs en XXX van opa en oma. H v j.

Derry

Leuk om weer een verhaaltje van je te lezen. Heel veel plezier. xxx

#nicksmee

Klinkt allemaal super leuk lieverd! Ik ben blij dat je het nog steeds heel leuk hebt! Ik mis je wel schat :'(
Snel eventjes weer een keer skypen! Loveyou!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active