MyAmericanDream!<3

Wat heb ik hier ook een bijzonder gaaf leven

Heeeeeeyy hoooii everyone!

Ik zal maar even gauw beginnen met mijzelf te verontschuldigen voor the fact dat ik zo lang niet heb geschreven. het begon allemaal zo goed, en ik had er echt vertrouwen in, maar na mate ik hier langer was, werd het steeds iets minder, dus sorry daarvoor. Maar.. ik heb de afgelopen weken/ maanden wel weer heeeel wat meegemaakt, dus dat zal ik even proberen kort te vertellen. nu weten jullie dat ik niet erg goed ben in korte uitleg, want bij mij zitten alle details er altijd bij, maar ik ga deze keer echt mijn best doen

Wink

Ik geloof dat ik nog niet had geschreven over mijn springretreat in maart of wel? naja, en anders lezen jullie even gauw een samenvatting van toen. ik ben dus in het weekend van.. ik geloof 21 maart op springretreat geweest met de kerk, dat is zegmaar een kamp, waar je dan gezellig met z'n allen heen gaat en lekker spellen speelt en gek doet, erg leuk, ik ben nu dus zowel naar de fallretreat als naar de springretreat geweest, echt top ervaringen waren dat!

Toen.. was het springbreak!! of nouja.. officieël was het voor mij nog geen springbreak, maar mijn hostsis en ik hadden niet dezelfde week vakantie, en zij wou absoluut geen school missen (jaa.. snap jij het? haha) en mijn gastouders wouden ons meenemen naar florida, duuusss.. Moest ik helaaaaas voor een weekje uit school worden gehaalt, what a bummer, dus ik had in principe 2 weekjes springbreak. Dus wij gingen dus naar FLORIDA!! omg!! wat was ik excited zeg! ik was echt helemaal aan het aftellen en kon niet wachten om weg te gaan. En helemaal omdat we gingen rijden.. het was dan wel 2 dagen rijden (kon wel in 1 maar deden we niet) maar daardoor kwam ik dus nog veel meer van the states te zien, in totaal ben ik door 8 staten gekomen die week

Laughing

We vertrokken op een donderdag ochtend om 5 uur, reden van kentucky naar tennessee, door naar georgia en toen naar florida, waar we na 11 uur in jacksonville aankwamen en de eerste nacht bij familie bleven slapen, waarna we de volgende dag met hen naar st. Augustine gingen en die dag daarna reden we door naar Ft. Meyers, waar we de week bij familie zouden blijven logeren. de weg van jacksonville daar heen was nog ong. 6 uurtjes. toen gingen we die zondag met z'n allen op een yacht de mexicaanse golf op lekker eten, maandag naar het strand, dinsdag shoppen, waar ik mijn prom dress vond, woensdag naar een museum en verder rond kijken en donderdag reden we terug. door georgia, waar we in savannah stopte en even een tour namen, wat heel gaaf was. toen door naar south carolina waar we een nachtje in charlston verbleven en die dag erna spendeerden, toen door naar north carolina, righley (of hoe je het ook schrijft) waar we ook weer een nachtje bleven slapen, en toen door virginia en west virginia weer back in kentucky naar huis.

Ook heb ik op 15 april met een groepje uitwisselingsstudenten gezellig een avondje afgesproken. het was zoooo ontzettend gezellig en leuk om al die mensen van die andere landen te zien. er was iemand van japan, 2 uit frankrijk (jongen en meisje) 2 meisjes uit spanje, een meisje uit duitsland en dan ik + nog een nederlandse jongen. het was echt heel gezellig, we gingen go karten en mini golven en natuurlijk lekker veel praten. ook kregen we alvast wat info over vertrek etc. van onze begeleiders.

En toen was er ook nog PROM! o em gieee, wat was dat gaaf zeg, en wat een amerikaanse ervaring. Ik ging me samen met 2 vriendinnen klaarmaken bij hen thuis, waarna we naar een park gingen om foto's te maken. Daar waren dan nog meer mensen, en gingen we helemaal los met de foto's. toen besloten we dat er nogsteeds niet genoeg was, dus gingen we nog naar een ander park, waar we nog weer anderen tegen kwamen en dus ook nog weer foto's mee moesten maken. Daarna gingen we met z'n allen naar een restaurant waar we gereserveerd hadden eten, waarna we door gingen naar het echte Prom. er waren echt ontzettend veel mensen en iedereen zag er zo leuk uit! Geweldig om allemaal te zien en mee te maken.

En nu.. ja.. nu heb ik nog maar 3,5 week over.. het gaat echt allemaal ineens zo ontzettend snel.. ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, want oh, wat ben ik blij om iedereen thuis weer te kunnen zien, maar ik ga het ook flink zwaar krijgen met het afscheid nemen van al mijn vrienden en familie hier.

Laterzzz!!

Dikke knuffel vanuit kentucky

~ i'm gonna leave my family and best friends to return to my family and best friends

Reacties

Reacties

Henny

Hallo schat!
Wat weer een mooi verhaal en wat heb je veel van Amerika gezien! Dat pakken ze je niet weer af. Velen zullen jaloers op je zijn maar jij hebt het toch maar even gedaan! Toch ben ik blij dat ik je 5 juni weer in mijn armen kan sluiten (kan niet wachten)
wens je nog een paar leuke laatste weken geniet er nog van!
knuffels van opa en oma. HVJ.

Jolijn

Wat leuk om te lezen.. en binnenkort al weer terug naar Nederland tijd gaat heel snel.. maar ik denk dat iedereen je ook heel graag weer wil zien.. Geniet daar nog van je laatste weken. En deze geweldige ervaring pakt niemand je meer af .

Papa

Op het gebied van lange proza's en details heb je duidelijk mijn genen ;-) Hahaha... Ik vind het heerlijk om weer iets van je te lezen en ik ben blij dat we je binnenkort weer in de armen kunnen sluiten. Zin in!!! Tot gauw schat. Dikke smok van mij. X

Marianne

Hallo Esmee,

Wat ontzettend leuk weer te lezen. En idd wat gaat de tijd snel. Ik zie nog de spanning op je gezicht toen je wegging op Schiphol. En nu kom je al bijna weer terug. :)
Geniet er nog even goed van en tot gauw. Groetjes Marianne en Johan X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active