MyAmericanDream!<3

mijn laatste blog van 2015

Hola everyone!

Hoe gaat het allemaal met julie? En zijn jullie ook zo blij dat we lekker vakantie hebben? Ik in iedergeval wel. Maargoed, daar ga ik nu niet de hele tijd over zitten kwebbelen, ik zou even weer vertellen wat ik de afgelopen weekjes allemaal heb gedaan.

Ik ben de woensdag na mijn laatste blog wezen Christmas carroling. Nou dat was me toch een film momentje. In die kerst films zie je wel eens mensen langs de deuren gaan, kerstliedjes te zingen, nouja, dat is dus wat ik toen heb gedaan. Ondanks dat ik niet alle liedjes helemaal kende, want je kon nou niet echt zeggen dat we goed waren voorbereid (meaning: 0 liedjes geoefend en gewoon random een liedje zingen die de meeste wel kenden) maar ondanks dat was het echt ontzettend leuk.

Dan gaan we maar eens even door naar zaterdag 19 december. Want toen was het tijd voor.. snowball!! En nee, niet sneeuwballen gooien of zoiets, snowball is een schooldans die ze hier elk jaar hebben. Ik had me thuis helemaal klaar gemaakt en om 5 uur ging ik richting het huis van een vriendin,rebecca, waar we wat foto’s zouden maken en waar we met de groep die daar was zouden gaan eten. Toen ik daar aankwamen waren de dating koppels al foto’s aan het maken (iedereen had een date behalve lydia en ik, maar dat boeide helemaal niet, want ook die jongens zijn allemaal vrienden etc. dus het was een gezellige boel). Toen de groeps foto’s en daarna lekker eten. Wat wel even een grappig feitje is is dat de tafel waar wij aan zaten te eten, origineel een pingpong tafel was, maar met wat veranderingetjes, leek het net een restaurant. Ons dinner begon met een salade (hoe chique?), we hadden wijnglazen met bubbel bessen sap, waardoor het net op wijn leek, hahah, na de salade kregen we lasagne voorgeschoteld, en als desert hadden we keuze uit verschillende dingen, wat er allemaal heel leuk en lekker uit zag.

Daarna was het alweer tijd om naar de universiteit waar de dans plaats vond te gaan. Er stond nogal een lange rij, dus het was even wachten tot dat we echt binnen waren, maar eenmaal binnen, kon de party beginnennn! Het was echt een groot feest. Zo gezellig en allemaal lekker gek doen natuurlijk. Toen was het tijd voor de snowballcourt, de kroning van snowball king and queen van elke grade. Eerst de freshman, toen de sophomores (de queen hier was een vriendin van mij) daarna de juniors, en als laatste de seniors, dat was zegmaar echt DE king and queen. (dit was ook een vriendin van mij). toen de dans was afgelopen gingen we met z’n allen (de groep waarmee we voordietijd ook waren) naar lexi’s huis (andere vriendin) om half 3 zouden de jongens allemaal weg gaan en dan zouden we daar met de meiden de hele nacht blijven. Het was echt super gezellig, alleen waren we allemaal zo uitgeput dat rond half 2/2 uur, de helft op de grond lag en de rest op de bank, oh en 1 iemand in zo’n zak van de kerstman xD en daar vielen we dan in slaap. Tot dat om half 3 lexi’s ouders ons wakker maakten dat de jongens moesten gaan en de meiden ook maar moesten gaan slapen. We probeerden rebecca wakker te maken, maar het lukte maar niet, dus hebben we die een deken gegeven en heeft zij die nacht op de bank geslapen. ook lydia was moeilijk wakker te maken en sliep op de andere bank. Ik werd wel wakker en mocht lekker in het bed van haar zus slapen en lexi zelf natuurlijk in haar eigen bed. De volgende ochtend werden we allemaal net ieeets te laat wakker, want lexi had basketball training en moest rond half 12 weg, dus dat was allemaal even lekker rennen en vliegen om optijd het huis uit te komen. Gelukkig hadden we het gered en brachten ze mij thuis waarna ze doorgingen naar haar basketball training. Dat was dan wel zo’n beetje mijn avondtuur van snowball.

Najaa.. en verder heb ik niet zo veel bijzonders gedaan, alleen kerstshopping etc.

En vandaag ga ik echt kerst vieren met de familie, dus mijn kerst verhaal horen jullie allemaal later wel even :D

Byebyeeeee!

Love,

Esmee

~living my dream abroad

Reacties

Reacties

Jolijn.

Zo leuk om te lezen dat je zoveel plezier hebt daar. Geniet ervan..

Papa

What a nice story! Merry Christmas and a happy new year. Dikke smok van papa. X

oma

Lieve schat! Wat een belevenis. Weer een heel verhaal, je verveelt je daar niet zo te horen. Geniet er maar lekker van. De kerst is weer voorbij. Ik wens je een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2016. Heel veel liefs van Opa en Oma. XXX hvj.

Derry

Wat weer een prachtig verhaal. De kerstdagen zijn al weer voorbij ( vandaag nog een beetje 3 e kerstdag ) ????. Op naar het nieuwe jaar met nieuwe verhalen van jou. ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active