MyAmericanDream!<3

NYC en de eerste dag bij mijn gastgezin

HeeyHeyHeey allemaal!!

Daar zat ik dan.. op mijn bed (waar ik vannacht heeeerlijk op heb geslapen) in mijn kamer, in mijn nieuwe huis voor het komende jaar.

Ik heb sinds ik vertrokken ben naar ny al zoveel meegemaakt, en ik ben nog maar ongeveer 4 dagen weg van huis.

Gisteren ben ik aangekomen bij mijn gastgezin en wat had ik een geweldig welkomstcomité. Maar daar vertel ik later over. Eerst maar eens beginnen bij woensdag toen we weggingen.

Nou.. woensdag ochtend stond mijn wekker heerlijk vroeg, omdat we om kwart over 6 al op het vliegveld moesten zijn. Toen we bij het vliegveld aankwamen, kreeg ik nog allerlei papieren en info, aangezien ik niet de kans heb gekregen om die eerder te krijgen. Toen we nog even zaten te wachten voordat we konden inchecken, kwamen ineens tante Anita, tante Marianne, oom Johan en Johan er aan met een groot karton met een tekst erop. Hahah dat was even schrikken joh! Niemand wist er ook vanaf, zelfs papa en mama niet. Toen gingen we met z’n allen inchecken. Eenmaal daar mee klaar, moesten we toch echt afscheid gaan nemen van onze ouders en dat was niet bepaald makkelijk.. maar het is ook niet niks, je ziet ze wel een jaar lang niet. toen gingen we naar de douane etc. en zaten we later alweer in het vliegtuig. Ik was best wel heel erg zenuwachtig, aangezien het mijn eerste keer vliegen was, maar het was lang niet zo erg als ik had verwacht. Ik vond het eigenlijk best relaxed. Alleen wel suuuper lang.. En toen kwamen we aan op newark. We zijn die woensdag nog naar een mall geweest en daarna naar het hotel. Daar kregen we (na lang wachten) de kamer indeling en toen zijn we maar even gaan zwemmen.

De volgende dag hadden we een drukke drukke dag. We hebben van alles gezien en gedaan, zoals door het central park gelopen, china town geweest, soho, over de brooklyn bridge gelopen en gegeten bij het hardrock café. Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan. Ook vrijdag was het een super drukke dag. We hebben ook toen weer ontzettend veelgezien. Zoals the statue of liberty, the 9/11 memorial, times square en the rop of the rock.

De volgende dag mocht ik samen met mijn roommates lekker om 3 uur alweer opstaan. Want om 4 uur vertrok onze bus naar het vliegveld. Ik was alweer super zenuwachtig, want nu moest alles helemaal alleen. Er was geen groep bij. Gelukkig is alles goed gekomen en heb ik (helemaal alleen.. oh wat ben ik trots op mezelf XD) optijd het vliegtuig gehaald.

Toen ik aankwam in cincinnati, ging ik mijn koffer alvast halen, want ik dacht.. zo groot kan het toch niet zijn? Nou.. ik kan je vertellen dat ik best een eindje heb gelopen. Toen ik mijn koffer had dacht ik.. hmm.. chippies.. waar zou mijn gastgezin eigenlijk zijn. Dus liep ik terug naar de welkomshal. En daar stonden ze, met de rug naar mij toe, want mijn vliegtuig was dus eerder geland dan verwacht, dus was ik er al een half uur voor hun en daardoor hadden ze mij dus nog niet gezien. Toen ze mij zagen kwam mijn gastmoeder op mij afrennen en gaf ze me een dikke knuffel, echt super lief. Ze had een heel welkomstcomité mee. Allemaal kleinkinderen stonden daar te wachten met ieder een letter van mijn (voor) naam. Zo ontzettend lief. Ook mijn gastvader gaf mij direct een knuffel. Toen zijn we direct naar huis gereden, want we hadden nog een familiereünie die dag. Gelukkig wonen ze maar 10minuutjes van het vliegveld vandaan. Dus toen we thuis waren heb ik me omgekleed en zijn we direct weer weggegaan. De hele familie verwelkomde mij en ze waren allemaal super lief en geïnteresseerd en ook iedereen gaf mij een knuffel (deze familie is echt een knuffel family haha, super lief) dus smijn gezin komt super lief over vind ik.

En nu is het zondag 16 augustus, kwart voor 12 en zit ik lekker op mijn bed waar ik vannacht heerlijk op heb geslapen. Morgen moet ik naar school vakken kiezen en dan begint voor mij school dinsdag al direct, want mijn school is afgelopen week al begonnen.

Ik zou zo snel mogelijk weer een update doen over mijn eerste week ^_^

Whoepsiee.. wat een lang verhaal zeg.. sorry, hoop dat jullie het niet erg vinden.

See yah!

Big hugs from me.

ohja.. ik probeer later ook nog wat foto's op mijn blog te plaatsen, maar daar heb ik nu geen tijd voor, hihih.

Reacties

Reacties

Anita

Geweldig dat alles zo goed gaat TOPPER!Mooi verhaal hoor en echt niet te lang.Good luck morgen op school.

mama

Je hebt al zoveel gezien en meegemaakt en dan moet school nog beginnen. Morgen is de grote dag. Super leuk om te lezen dat het tot dusver zo goed gaat. Ben zo trots! Veel plezier en succes morgen op school! Dikke kus van mama

Papa

Hoi schat,

Mooi om je verhaal te lezen. Ik ben ook super trots op je dat je dit in je uppie hebt gedaan. Fantastisch! Mooi dat het tot dusver zo goed bevalt bij Dave en Joan. Ik hoop dat je op school snel leuke vrienden zult maken en dat het leren op een High School je goed bevalt. Ik ga je verhalen op de voet volgen :-) Big hugs and kisses from your dad!

Dorien

Je bent een topper esmee loveyou! ????????

Dorien

Je bent een topper esmee ben zo blij voor je mis je lieverd

marga

Hey. Wat een leuk verhaal en mooi om te horen dat het goed met je gaat. Heel veel plezier en succes met je school. Liefs en gr ?

Derry van Klinken

niks geen lang verhaal,leuk om je ervaringen zo mee te lezen.

heel veel succes op school morgen!!

Carola Blouw

Leuk om te lezen! Fijn dat het goed bevalt! veel succes op school. Have fun and Enjoy!

Freddie en Derry

Je verhaal kan niet lang genoeg zijn. Fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Verheug me nu al op het vervolg. Heel veel plezier en succes op school. Xxx

Oma

Hallo schat.
wat leuk om dat allemaal te horen. Ben blij voor jou dat het zo goed gaat. Je hebt het wel druk, druk, druk. We kijken al weer uit naar je volgende verhaal zo blijven we een beetje op de hoogte! Wens je heel veel plezier de komende tijd. Liefs en dikke kus van opa en oma!

Marianne

Girlpower ;) Heel fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is! En dat je een leuke, lieve knuffelfamilie getroffen hebt. We lezen/leven graag met je mee. Veel plezier en succes op school morgen! X

Peter Schulingkamp

Met zo'n druk en actief programma heb je amper de tijd om thuis (en ons natuurlijk ook) te missen.

Lekker genieten meid.

kimberley

hee,

Wat een mooi verhaal. Vind het super knap dat je dat durft en je dat kan zo lang zonder je familie enzo. Wens je veel succes en veel plezier op je nieuwe school. Je gastouder lijken me echt heel aardig.

Tamara

Leuk om te lezen! Geniet er van, maar dat zal vast gaan lukken! Groetjes tamara

Chantal

Wauw erg gaaf allemaal Es! Mooi dat het zo goed gaat! (:

Carina

Lieve Esmee,
Leuk om op deze manier te lezen wat je allemaal mee maakt. Ik had je vader al gevraagd hoe het ging. Maar dit is toch wel erg leuk. Ik hoop nog een hoop leuke verhalen van je te lezen. Mooi dat het van die lieve knuffel mensen zijn en hoop dat je er gauw thuis voelt. Heel veel succes op school.
Liefs Carina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active