MyAmericanDream!<3

het was weer eens tijd voor een nieuw verhaaltje :)

Hallo liefste vrienden en familie van mij!!!

Het is weer tijd voor…. Een nieuwe blog!!! Jawel.. En dat doe ik maar eventjes vandaag, want ik heb het afgelopen weekend niet echt tijd gehad en toen was er aldoor school en ziek en nouja.. toen was het alweer vandaag.

Ik zou jullie wel eventjes weer een aantal dingen vertellen over mijn super spannende leventje hier in The U.S.

Tjaa… waar zou ik eens beginnen? hmm..

Vorige week toen ik naar de kerk ging kreeg ik te horen dat ik met ze mee op kamp ging? Maar dat ik vreemd? Dacht ik, want ik had mezelf nog niet opgegeven (wat ik tevens wel van plan was, want het leek mij wel eventjes leuk om te doen) en toch stond ik op de lijst, toen kwam Jennifer op mij aflopen en ze vertelde mij even dat ik geen andere plannen mocht maken voor dat weekend, want ik ga op kamp, dus ik allemaal vraagtekens, jaa.. zei ze vervolgens, het word voor je betaald. Nou.. Ik kan je vertellen dat ik toen even de kluts kwijt was. Waarom zou iemand voor mij een weekend trip willen betalen? Zo goed kennen ze mij toch niet? huh? Ahh wel lief, maar.. huh? Dit waren een aantal gedachten die door mijn hoofd gingen. Ik vertelde het ook aan David en Joan, die er ook nog niks van wisten. Een paar dagen later kreeg Joan een mail of zo iets, waarin info stond etc. en ze zei dat ze dacht dat de kerk voor sommige jeugd wil betalen voor bepaalde omstandigheden en in mijn geval was het omdat ze graag wilden dat ik de ervaring zou hebben, nou is dat niet lief?? Dat vond ik nou echt super lief van ze. Dus ja.. Toen maar even wat papieren invullen en dan ga ik het komende weekend op kamp

Smile

Tooeeenn.. Zijn we afgelopen zaterdag wezen shoppen voor wat kleding voor kamp. Want het kan zijn dat het nogal koud word, en er is ook nog eens een mogelijkheid dat je vies word, dus erg verstandig is het niet om je mooiste kleding aan te trekken. Daarna zijn we rond halverwege de middag in de auto gestapt, op weg naar.. “tromgeroffel” … een pumpkin patch (pompoenen boerderij ding). Dit was echt ontzettend leuk, ze hadden een maïs doolhof, waar we even doorheen zijn gelopen, er was een levende vogelverschrikker, die mij een knuffel wilde geven (wat ik natuuuurlijk niet kan afwijzen) en hij ging al op zijn knie voor mij, nouja.. Doe dat nou nog maar eeeventjes niet, dus toen ben ik maar snel weg gerend :P Daarna was het leukste moment, namelijk het uitzoeken van een pompoen. Er waren zoveel verschillende, het was gewoon moeilijk om er eentje uit te kiezen, maar het is mij gelukt, en ook Elizabeth (mijn gastzus) had haar pompoen gevonden. Die pompoen ga ik waarschijnlijk morgen lekker leeg halen en een prachtig mooi gezicht in maken, dus we zullen zien hoe dat gaat aflopen, hahahh.

Die zondag ochtend ging ik niet naar de kerk omdat ik mij niet zo goed voelde, maar dat ging later al wel weer stukken beter. Begin van de middag ging ik met papa, mama en Anouk skypen, wat ik ontzettend fijn vond, eindelijk zag ik ze even weer via dat geweldige schermpje. En die avond ging ik naar mijn girls bijbel studie, waar we met een aantal meiden bij elkaar komen, lekker zitten kletsen, beetje lezen uit een boek, een versje uit de bijbel, daar even over praten, onze koekjes eten en dan weer lekker kletsen over van alles en nog wat. Dat is natuurlijk wel even gezellig, want iedereen weet dat ik wel van kletsen hou, dus dat komt helemaal goed. En ondanks dat ik niet echt bepaald veel van het geloof af weet, heb ik het er ontzettend naar mijn zin en ze vinden het ook helemaal niet erg dat ik nog nooit eerder zoiets heb gedaan, dus dat is erg prettig.

Maandag had ik weer lekker dagje school, maar na school begon ik me weer niet zo goed te voelen, en jahoor.. Dinsdag (gisteren) was ik ziek, dus een dagje thuis gebleven, hele dag in bed gelegen niks doen, wat erg saai is kan ik je vertellen, maar goed, dat is natuurlijk net zo als daar bij jullie dus dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen.

Vandaag voel ik me weer (bijna) helemaal fit, dus ben ik weer lekker naar school geweest. Wat helemaal goed ging. – grappig feitje: de buschauffeur vroeg mij zodra ik de bus in kwam waar ik gisteren was, hij had me gemist zei hij, hoe lief is dat? :P

Ik ga nu maar weer eens verder met mijn huiswerk, wat ik hier heel veel krijg en waar je ook punten voor krijgt, dus je ook echt keihard je best voor moet doen.

Dat was mijn verhaaltje van vandaag alweer,

Slaaplekker lieve mensen in Nederland. Jullie liggen nu allemaal al lekker te snurken om morgen lekker lang uit te slapen, want het is bij jullie herfstvakantie. Terwijl bij mij het avond eten nog maar net achter de rug is en mag ik morgen weer lekker naar school, wat een feest.

(ik moet toegeven, naar school gaan is hier niet eens zo super erg, de mensen zijn erg gezellig, alleen heb ik soms de neiging om in slaap te vallen, want ik mag er elke ochtend rond 5 uur alweer uit)

Dikke kus van mij!!!

Kiss

~ a dream is only a dream, until you decide to make it real.

Reacties

Reacties

#nicksmee

3x raden wat mij het eerste opviel... "Keihard"

Klinkt super leuk schat!
Love you

Esmée

hahahahh, jaa, ik leer het nog wel ; D
dankjewel lieverd : )
x

dinykoekkoek@home

Wat weer een leuk verhaal Esmée,en gelukkig dat je het zo goed getroffen hebt,ik wens je nog een fijne tijd toe en de groetjes uit Garrelsweer

Papa en mama

Je hebt het weer voor elkaar... We hingen weer aan je lippen ;-) Leuk om je blogs te lezen! En oh ja... Denk aan je contract. Dit was de eerste al die voor je op de knieën ging. Goed gehandeld. Vooral zo doorgaan ????. Dikke smok van papa en mama. X

Papa en mama

Die vraagtekens moesten natuurlijk een lachende smiley zijn met tranen.

Anita

Haha, zo te lezen heb je een druk leventje daar. En wordt je gigantisch vertroeteld. Leuk om te lezen meid. Kijk al weer uit naar de kampverhalen, zal ook wel weer hilarisch worden.Pas maar op dat je niet volledig bekeerd terugkomt.........Liefs uit Veendam

opa en oma

Hallo schat.
Ik ben niet zo'n schrijfster dan jou maar zo als jij is er maar 1.
vervelend dat je weer ziek bent geweest, maar gelukkig ben je weer beter! Wat leuk dat je op kamp gaat, zo beleef je wel wat.
ik wens je heel veel plezier en geniet ervan! Heel veel liefs van opa en oma! XXX

Derry

Fijn weer een verhaaltje van Esmee. Kijk er altijd naar uit. Wat mooi dat alles goed gaat(op het ziek zijn na). Leuk zo'n verrassing. Weer een mooi beleving daar lezen we later vast meer over. Wens je heel veel plezier op kamp. Groetjes. Xxx

Sara

Hee, ik had een vraagje over je high school jaar! Kun je me een email sturen naar saradoedens@gmail.com?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active